-

بیخیال دنیا ، اتفاقاتش ، حاشیه هاش ، شایعه ها دروغ ها
فقط دلم میخواد برم طبیعت ، قهوه بخورم و تا میتونم با تموم سرعت بدواَم
"اقیانوس‌قرمز"
تا اینجا خوندی لا🌱یک کن.
دیدگاه ها (۰)

تقدیم به زیبایان:)))

دوست دارین اینجوری آهنگ بزارم براتون

-

-

My uncle (part 58)

P3جونگکوک:سوک یون میخوای با هم بریم پارک؟؟سوک یون:کدوم پارک؟...

chapter 1"*frozen*ماه ها مستقر بودن توی کانادا با تموم خوش گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط