کاش اون پروانه رو نمیزاشتممم ولی بازم خوبه مگه نه؟🗿🎀💔

کاش اون پروانه رو نمیزاشتممم ولی بازم خوبه مگه نه؟🗿🎀💔
دیدگاه ها (۰)

اینم یه ادیت از کوکوشیبو

اینم از آیری ( درخواستی)

خلق نشدی، که خلق رو راضی کنی؛کاش پروانه بودم ؛زیبا، و کم‍ عم...

چه اشتباهی رو بازم انجام میدی ؟! دوست داشتن اون (:❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط