اون جوری که میخواستم با آهنگ هماهنگ نشد ولی دیگه حوصله ند

اون جوری که میخواستم با آهنگ هماهنگ نشد ولی دیگه حوصله نداشتم خیلی تنظیمش کنم
دیدگاه ها (۱)

کاش اون پروانه رو نمیزاشتممم ولی بازم خوبه مگه نه؟🗿🎀💔

اینم یه ادیت از کوکوشیبو

سیلام قشنگای منننننننن

لایک کردی؟🤨🤨🤨🗣🗣🗣سلام دوستین ببخشید خیلی دیر شد واقعیتش خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط