احمقانه ترین چیز.....

احمقانه ترین چیز.....
دیدگاه ها (۰)

کاش....

چ خاطره تلخی

راست میگه

تکستا جایی میتونی قدرشو بدوناگر ندونی یکی دیگه هست بدونهخیلی...

احمقانه ترین

احمقانه ترین ارزوم بود🤕🫠

بزرگ شدن احمقانه ترین آرزویی بود که تا الان داشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط