چ خاطره تلخی

چ خاطره تلخی
دیدگاه ها (۰)

هق..

راست میگه

کاش....

احمقانه ترین چیز.....

طنزه ولی بدجور تلخه:تلخ به تلخی هوای ایرانتلخ به تلخی خون جو...

می‌گذره با تمام تلخی هاااااا

چگونه شیرین بنویسیم تلخی این جهان را#silent

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط