بهترین حس برام اونجا بود که وقتی از بقیه سریال فعالیت میک

بهترین حس برام اونجا بود که وقتی از بقیه سریال فعالیت میکردم حمایت ها معمولی ولی وقتی از خانواده انتخابی میزاشتم همه حمایتا بیشتر میشدد🎀🎀🥺🥺🥺🥺🧸🧸🧸
دیدگاه ها (۲)

پروفایلم به سمت لجندیات رفت

خیلی وقت بود از کلمل دوم هیچی نداشتیممم

من به فدای گریه هات بشم پسررر

کدوم طرفیننن؟

بچه ها خیلی متاسفم واقعا معذرت میخوام تصمیم گرفتم چند پارتی ...

بچه هاااااااااااا امیدوارم چطورتون عالیییییییی باشه!بچه ها م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط