خیلی وقت بود از کلمل دوم هیچی نداشتیممم

خیلی وقت بود از کلمل دوم هیچی نداشتیممم
دیدگاه ها (۰)

۱۰۰ هیچ از کل کاپلای کیدراما بهترنمگه نه؟

هه فکر کردید اینارو شیپ نمیکنم؟سخت در اشتباهید

پروفایلم به سمت لجندیات رفت

بهترین حس برام اونجا بود که وقتی از بقیه سریال فعالیت میکردم...

هیچ وقت با یک معذرت خواهی خالی هیچی درست نمیشه😉

بچه ها ببخشید اینقدر دیر به دیر پارت میدم با وجود امتحانات خ...

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط