اره بابا 🌷

اره بابا 🌷
ک.. س ننت
دیدگاه ها (۳۹)

امسال میخوام دختر خوبی باشم ☺

یا خفه شو یا بمیر 😒

مشکل بزرگترش حرفاییه که مردم میزنن 😭

نه مظلوم دیده میشم نه خجالتی ولی عصبانیو هستم 🤭🥰

ببین تویی ک گزارش می‌کنی پیدات کنم ننت میگام اقات همه جدتو...

اره بابا ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط