مشکل بزرگترش حرفاییه که مردم میزنن 😭

مشکل بزرگترش حرفاییه که مردم میزنن 😭
دیدگاه ها (۳۲)

اره بابا 🌷ک.. س ننت

امسال میخوام دختر خوبی باشم ☺

نه مظلوم دیده میشم نه خجالتی ولی عصبانیو هستم 🤭🥰

دوتا مخاطب خاص 🌷😌

𝘵𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘥𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘢𝘺اشکام حرفاییه که دلم جرات گف...

مشکل داری مشکل داری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط