اگر میدونستیم و درک میکردیم که
اگر میدونستیم و درک میکردیم که
در باطن این جهان چی میگذره !!!!!!
کاش گهگاهی با خودمون خلوتی میکردیم و کنده میشدیم از این دنیا و اسبابش
در باطن این جهان چی میگذره !!!!!!
کاش گهگاهی با خودمون خلوتی میکردیم و کنده میشدیم از این دنیا و اسبابش
- ۶۳۵
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط