هرچی بادا بادا...🥀🖤

هرچی بادا بادا...🥀🖤
دیدگاه ها (۶)

یکم میخوام ذهنم آروم بشه🖤🥀😔

ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔

نزدیکه دارم میام...🖤🥀😔

😔🥀🖤

بادا بله بادا...@f.s1380

بچه ها امروز تولد دازایه😍💃💃🎉🎉🎉بادا بادا مبارک بادا 🎉🎉💃💃

هرچه بادا باد...#ایران #رهبر_شهید#مرگ_بر_امریکا#مرگ_بر_اسرای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط