ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔

ما هم درد و غم داریم ولی نشون نمیدیم...🥀🖤😔
دیدگاه ها (۰)

یه دختر غمگین و تنها...🥀🖤

اره بازم میخندم😅💔

یکم میخوام ذهنم آروم بشه🖤🥀😔

هرچی بادا بادا...🥀🖤

#رزم_پلاکاردی شب ۷۵ قائم‌شهرما مردم درد وطن داریم، درد معیشت...

برادر پخت و پز کرد واضح تر از این مگه داریم؟یزره دیگه واق وا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط