تو عشق ودیوونگی منی...

دیدگاه ها (۰)

تو کاری کردی که از این شهر متنفر بشم...

گاهی فقط منتظری یک نفر حالتو بپرسه...

از ۱۷سالگی متنفرم...

چرا توکیو...

@d.i.y.a.n

تو عشق دیرین منی ):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط