از ۱۷سالگی متنفرم...

دیدگاه ها (۴)

تو عشق ودیوونگی منی...

تو کاری کردی که از این شهر متنفر بشم...

چرا توکیو...

واکنشم به اون دختر توی کلاس:از صدات متنفرماز قیافت متنفرماز ...

واقا متنفرم.......واقا.....متنفرم

از خودم متنفرم از همه چیز متنفرم تمام بزارید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط