شما بودین دنیارو نابود میکردین یا نجاتش میدادین؟

شما بودین دنیارو نابود میکردین یا نجاتش میدادین؟
من خودم نه از این دنیا خوشم میاد نه میخوام نابودش کنم (بخاطر انیمه) 😂
دیدگاه ها (۸)

🥲🥲🥲💔💔💔

من از ساعت چهار تا هفت تو خونه🗿

من کردم 😂😂

درخواستی از انیمه هفتمین حلقه زمانیخودم از اس۴ و ۶ خوشم میاد

خیلی از این ویژگی در خودم خوشم میاد

بچه ها برای فصل دو دوستی اجباری میخوام کاورشو عوض کنم و یه ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط