من از ساعت چهار تا هفت تو خونه🗿

من از ساعت چهار تا هفت تو خونه🗿
دیدگاه ها (۰)

تا ابد عاشق این سم میمونم🤣🤣🤣🤣

🥲🥲🥲💔💔💔

شما بودین دنیارو نابود میکردین یا نجاتش میدادین؟ من خودم نه ...

اکسپلورم ساعت ۲ شب وقتی دارم از گشنگی تلف میشم و هیچی تو خون...

من خطاب به بابام وقتی میگه قبل ساعت ۱۰ خونه باش :)😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط