«دازای... از ته دلم ازت متنفرم، ولی نمیتونم منکر این بشم
«دازای... از ته دلم ازت متنفرم، ولی نمیتونم منکر این بشم که بدون تو، هیچکدوم از این مبارزهها رو نمیبردم.»ᴄʜᴜᴜʏᴀ
#Soukoku #双黒 #skk #DazaiChuuya #ChuuyaDazai #soukoku_double_black #BSD_Soukoku
#Soukoku #双黒 #skk #DazaiChuuya #ChuuyaDazai #soukoku_double_black #BSD_Soukoku
- ۹۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط