میخوام بفهممااا اما نمیفهمم

میخوام بفهممااا اما نمیفهمم
دیدگاه ها (۱۰)

منو و جن اتاقم ساعت سه صبح....

بنگ چانو نمیدونستم

تا سم هایی دیگر خدافظ

من میگم چرا بعضیا میخواستن توی سربازی جونگوکوک دختربشناا ......

میشه یکی بگه چیشد :/نمیفهمم :/

نمیفهمم چیهه؟کسی میدونه؟#کیپاپ #کی_پاپ #کیدراما #درام_کره‌ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط