من میگم چرا بعضیا میخواستن توی سربازی جونگوکوک دختربشناا

من میگم چرا بعضیا میخواستن توی سربازی جونگوکوک دختربشناا .......
دیدگاه ها (۵)

تا سم هایی دیگر خدافظ

میخوام بفهممااا اما نمیفهمم

اون دیگه......

خب خب بیاید یه بازی کسی که بتونه بایس منو حدس بزنه هم دنبالش...

وقتی میخواستن توی مذاکرات از ایران امتیاز بگیرن

هنوز هم بعضیا نفهمیدن چرا باید توی سوریه جلوی دشمن میجنگیدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط