#پیمان آدیداس..مرگ خیلی قشنگه،وقتی این دنیا خیلی زشته..ام
#پیمان آدیداس..مرگ خیلی قشنگه،وقتی این دنیا خیلی زشته..امشب به غصه من گوش کن،فردا،مثل قصه..منوفراموش کن..یه سری حرف ها..جاش زیر خاک،سهم موریانه س..بعداز من هرشب بااین حرفها بکن مست..روحت شاد پسرمشتی 🖤💔🖤
- ۵.۳k
- ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط