دلم گرفته دنیا...این چ روزگاریه..چ دنیای خاریه‌‌ چ درد وح

دلم گرفته دنیا...این چ روزگاریه..چ دنیای خاریه‌‌ چ درد وحالیه..توزیر خاکی..
دیدگاه ها (۰)

قدر همو بدونیم.. زیرخاک آنتن نمیده..

#آبراهام..

#پیمان آدیداس..مرگ خیلی قشنگه،وقتی این دنیا خیلی زشته..امشب ...

داش ب آرزوت رسیدی..روحت شاد 🖤💔🖤///

دلم پره درد از این دنیا

به قول خودم این دنیا نشد اینشاالله دنیای بعدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط