ببخشید...

ببخشید...
دیدگاه ها (۰)

خیلی سخته که تو این وضعیت بمونی

هیچی باقی نمیمونه

اینو کسی میگه که خودش همیشه لبخند میزنه:)))

...

"ببخشید نظم خیابون بهم زدم""ببخشید که اعتراض کردم""ببخشید که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط