خیلی سخته که تو این وضعیت بمونی

خیلی سخته که تو این وضعیت بمونی
دیدگاه ها (۴)

هیچی باقی نمیمونه

خدا میدونه چقد سر اینجا گریه کردم:)))

ببخشید...

اینو کسی میگه که خودش همیشه لبخند میزنه:)))

اگر 30روز سه دقیقه، تو این وضعیت بمونی ،بدنت رو رسماً ری است...

اگه تونستی تو این روزگار نامرد و اوضاع ناجور ، همچنان جور بم...

#وضعیت این خیلی خوب بود انصافاً 👌😂باور کنید وضعیت همینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط