آهنگ
من دوست ندارم پست بگذارم اما به خاطر این که مطمئن شوم امی من را بخشیده است این آهنگ را به او هدیه می کنم و اگر دید واکنش نشان دهد تا من این پست را پاک کنم
در یکی از بازنشر هایش دیدم که از آن آهنگ خوشش آمده بود و من فکر کردم اگر این آهنگ را که داشتم به آن هدیه کنم
امیدوارم من را ببخشد
موضوع ابن است که من به او حسودی می کردم
و در کامنت ها اورا مسخره می کردم
من ویسگون را پاک کردم
بعدا با مامانم در این باره صحبت کردم و او به من گفت که باید از او عذر خواهی کنم
من شخص دیگری را هم مسخره کرده بودم و از او عذر خواهی کردم
از امی هم غذر خواهی کردم اما او جوابم را نداده است. من واقعا از کارم پشیمانم
من به او حسودی کردم چون دوستان زیادی داشت و همه دوستش داشتند
اگر با :
https://wisgoon.com/amy.san
رابطه دارید یا دوستش هستید یا فالورش هستید بگویید که نازنین از کارش پشیمان است
از شما سپاسگزارم
در یکی از بازنشر هایش دیدم که از آن آهنگ خوشش آمده بود و من فکر کردم اگر این آهنگ را که داشتم به آن هدیه کنم
امیدوارم من را ببخشد
موضوع ابن است که من به او حسودی می کردم
و در کامنت ها اورا مسخره می کردم
من ویسگون را پاک کردم
بعدا با مامانم در این باره صحبت کردم و او به من گفت که باید از او عذر خواهی کنم
من شخص دیگری را هم مسخره کرده بودم و از او عذر خواهی کردم
از امی هم غذر خواهی کردم اما او جوابم را نداده است. من واقعا از کارم پشیمانم
من به او حسودی کردم چون دوستان زیادی داشت و همه دوستش داشتند
اگر با :
https://wisgoon.com/amy.san
رابطه دارید یا دوستش هستید یا فالورش هستید بگویید که نازنین از کارش پشیمان است
از شما سپاسگزارم
- ۳۲۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط