با چیزای'اشتباهی' شروع به فکر و زندگی کردیم

با چیزای'اشتباهی' شروع به فکر و زندگی کردیم
'داده'
دیدگاه ها (۰)

در زندانی که خود کردم بر خود ان را جهنم از عذاب حرف میزنم.

دیگه فرار نمیکنم از چیزی که هستم، میپذیرمش.

همه‌مون تو زندگی یه روزایی داشتیم که فکر کردیم دیگه ته راهیم...

طوری که شروع کردیم🇮🇷💪🏻‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط