در زندانی که خود کردم بر خود ان را جهنم از عذاب حرف میزنم

در زندانی که خود کردم بر خود ان را جهنم از عذاب حرف میزنم.
دیدگاه ها (۰)

دیگه فرار نمیکنم از چیزی که هستم، میپذیرمش.

از انچه برای من است لذت را خواهم برد. (در کامنت های این پست ...

صدات ازعمیق جهنم بیادقیدبهشتو میزنم❤️❤️

صدای اگزوزت از جهنم بیاد قيد بهشتو میزنم 🇫🇷👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط