پیش میاد خوشگله سخت نگیر واقعا مشکلی نیست داری یاد میگیری

پیش میاد خوشگله سخت نگیر واقعا مشکلی نیست داری یاد میگیری:)
دیدگاه ها (۵)

واقعا دلم می خواد از اینا:))))

هوفففف ...بود الان دیگه نیست گذر کردم ازش .مثله قبلا ،الانم ...

دارکش اینجاست که اره..دیدم🤡و باز اره..عوض شد🤡

همین فقط:)

"داری انتقام میگیری مگه نه؟! هنوز ازم کینه داری ولی هوسوک......

سخت نگیر مهم نیست 🫠هم به چپ هم به راست!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط