هوفففف ...

هوفففف ...
بود الان دیگه نیست گذر کردم ازش .
مثله قبلا ،الانم شادیه:)
دیدگاه ها (۷)

خداااا😭😭😭با همشون خاطره دارمممم:))))

ی روزِ منو سارا تو خیابون بر اساس واقعیت با وایبی بارونی و ص...

واقعا دلم می خواد از اینا:))))

پیش میاد خوشگله سخت نگیر واقعا مشکلی نیست داری یاد میگیری:)

𝙄𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙬𝙝𝙤 𝙞 𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚دیگه نیست منه الان منه قبلا

ببین میدونم یکم زیاده روی کردم ولی دیگه پاتو داری از گیلیمت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط