وایبش >>>

وایبش >>>

------------------

بلاخره بعد هفته‌ها اومدم پست گذاشتم از وقتی مدارس باز شده پست نگذاشته بودم 😂💔

برای یونتان هم که کلی گریه کردم اصلا تو شوکم 😭

تولد جین هم که هست ( با تاخیر ) تولد ورلد واید هندسام آرمی ها مبارک باشهههه 🦋💕
دیدگاه ها (۶)

عه تایپم 😀🎀

زیبایی :)

کل زندگی من + والیبال 🫱🏽‍🫲🏻

نگرانی همیشه وجود داره !

سربازی ۱۴

(Just a game?)Part20از خواب بیدار شدم با نوری که به چشمم خور...

وقتی ذوقتو کور کرد و....پارت آخرکه یهو ات به سمته جین اومد و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط