بچه هااا میخوام با یکی دوست شم روم نمیشه بهش پیام بدمم ،

بچه هااا میخوام با یکی دوست شم روم نمیشه بهش پیام بدمم ، تو ویسه..
روش کراش ندارمااا فقط دلم میخواد باهاش دوست شم همیننن
یه کمکی میدیننننن؟؟ خودش خنگهه(چون از اینکه رفتم تمام پست هاشو لایک کردم نفهمیده و بهم درخواست دوستی نداده)
دیدگاه ها (۹)

دیشب خوابشو دیدم وایییدیمیتزکسگزوینمیمرسی که به حرفم گوش نکر...

کجاییی خودتو نشون بدههه

حققق

My friend ♡:) part.4._..چی...

Change in time / p.8

Ice_cold_heart

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط