اسلاید 1 که داره با میز مینوازه
اسلاید 1 که داره با میز مینوازه
اسلاید 2 واکنشش نصبت به روشن نشدن تلوزیونه
اسلاید 3 صدای گرفته و آرامش بخششه
و اسلاید 4 کله ی نصفه کوکه که نصف میس فقط کلاهش خیلی قشنگ با سقف استتار کرده
. من نميتونم امروز توی لايو بخوابم چون بايد دوش بگيرم ورزش برای رژیم خوبه؟ کاردیو هم خوبه. بعضی از حرکاتشو اگه زیاد انجام بدی میتونه به زانوت فشار بیاره. بهتره که زیاد رو زانو هات فشار نیاری وای فای هم خوب کار نمیکنه، هی قطع و وصل میشه. یکم پیش با وای فای درگیر شدم تا بتونم براتون امروز لایو بذارم هاها بوس پروازی چیه؟ من میدونم که چطوری با دست بوس میفرستن یه جور سوت زدنه؟ اوه حواسم نبود این مشخصه جین هیونگه. بوس پروازی!
کامپیوترمو فروختم؟ نه ولی فکر کنم باید از دستش خلاص شم. از لپ تابم استفاده میکنم ولی فکر نکنم دیگه بازی کنم
دربارهی ژاکتش میگه که دو تا ازش خریده، یه آستین بلند و یه آستین کوتاه که توی چالشش با مینگیو پوشیده
میگه که خیلی دوستش داره😚
*كامنت ميخونه كه نوشته"گشنمه"* اگه گشنته يه چيزی بخور (به كره ای) بخور. اگه گشنته يه چيزی بخور (به انگليسی)من اخيرا واقعا سرگرمی های زيادی ندارم. فكر ميكنم سرگرميم اين شده كه بيام لايو. ديدم كه دوباره اول شدم، خيلي ممنونم، ممنونم، ممنونم *تعظيم ميكنه*من هیچ دینی ندارم. خانواده پدرم مسیحی و مادرم بودایین. اما از شروع نسل من، هیچی در مورد دین تلقی نشد. هیچ فشاری روی من برای داشتن دین نبود. خودمم نمیدونم آلبومم کی میاد *کامنت میخونه* دیدن لایو دردناکه چون کره ای نمیفهمم منم همینم. چرا هردومون شروع به یاد گرفتن نکنیم. چطوره شروع کنی کره ای یاد بگیری؟ فایتینگ
*ببخشید من کره ای حرف نمیزنم* منم همینطور. منم خیلی خوب ... انگلیسی حرف نمیزنم. امیدوارم با هم دیگه انگلیسی و کره ای یاد بگیریم، میدونی چی میگم؟ لتس گو! تو میتونی انجامش بدی! از پسش بر میای! لتس گو~! ( اینارو انگلیسی گفت) *کامنت میخونه* صبح زود بیدار شدن کمکم میکنه بهتر بخوابم؟ ولی نمیتونم زود بیدار بشم چون نمیتونم زود بخوابم. فقط این موقع ها خسته ام خیلی خسته ام برای همین میرم حموم و بخوابم. اگه دیدم خوابم نبرد شاید دوباره بیام لایو. ولی منتظر من نمونید. شاید نتونم برگردم. شاید نتونم پس منتظرم نباشید باشه؟ اوکی پس الان دیگه میرم خودمو بشورم
🐰 بای
ویورس جونگکوک
اول باید از حموم بیام بیرون میدونید ؟ و نگران اینید که میام لایو یا نه درسته ؟
ویورس جونگکوک
بیاید بخوابیم .. باید بخوابم ... بای ... فردا میبینمتون ... هه هه
فردا میبنمت ون ؟ بله من دیگه مطمئنم فردا ( امروز ) تو کنسرت شوگا حضور داره
اسلاید 2 واکنشش نصبت به روشن نشدن تلوزیونه
اسلاید 3 صدای گرفته و آرامش بخششه
و اسلاید 4 کله ی نصفه کوکه که نصف میس فقط کلاهش خیلی قشنگ با سقف استتار کرده
. من نميتونم امروز توی لايو بخوابم چون بايد دوش بگيرم ورزش برای رژیم خوبه؟ کاردیو هم خوبه. بعضی از حرکاتشو اگه زیاد انجام بدی میتونه به زانوت فشار بیاره. بهتره که زیاد رو زانو هات فشار نیاری وای فای هم خوب کار نمیکنه، هی قطع و وصل میشه. یکم پیش با وای فای درگیر شدم تا بتونم براتون امروز لایو بذارم هاها بوس پروازی چیه؟ من میدونم که چطوری با دست بوس میفرستن یه جور سوت زدنه؟ اوه حواسم نبود این مشخصه جین هیونگه. بوس پروازی!
کامپیوترمو فروختم؟ نه ولی فکر کنم باید از دستش خلاص شم. از لپ تابم استفاده میکنم ولی فکر نکنم دیگه بازی کنم
دربارهی ژاکتش میگه که دو تا ازش خریده، یه آستین بلند و یه آستین کوتاه که توی چالشش با مینگیو پوشیده
میگه که خیلی دوستش داره😚
*كامنت ميخونه كه نوشته"گشنمه"* اگه گشنته يه چيزی بخور (به كره ای) بخور. اگه گشنته يه چيزی بخور (به انگليسی)من اخيرا واقعا سرگرمی های زيادی ندارم. فكر ميكنم سرگرميم اين شده كه بيام لايو. ديدم كه دوباره اول شدم، خيلي ممنونم، ممنونم، ممنونم *تعظيم ميكنه*من هیچ دینی ندارم. خانواده پدرم مسیحی و مادرم بودایین. اما از شروع نسل من، هیچی در مورد دین تلقی نشد. هیچ فشاری روی من برای داشتن دین نبود. خودمم نمیدونم آلبومم کی میاد *کامنت میخونه* دیدن لایو دردناکه چون کره ای نمیفهمم منم همینم. چرا هردومون شروع به یاد گرفتن نکنیم. چطوره شروع کنی کره ای یاد بگیری؟ فایتینگ
*ببخشید من کره ای حرف نمیزنم* منم همینطور. منم خیلی خوب ... انگلیسی حرف نمیزنم. امیدوارم با هم دیگه انگلیسی و کره ای یاد بگیریم، میدونی چی میگم؟ لتس گو! تو میتونی انجامش بدی! از پسش بر میای! لتس گو~! ( اینارو انگلیسی گفت) *کامنت میخونه* صبح زود بیدار شدن کمکم میکنه بهتر بخوابم؟ ولی نمیتونم زود بیدار بشم چون نمیتونم زود بخوابم. فقط این موقع ها خسته ام خیلی خسته ام برای همین میرم حموم و بخوابم. اگه دیدم خوابم نبرد شاید دوباره بیام لایو. ولی منتظر من نمونید. شاید نتونم برگردم. شاید نتونم پس منتظرم نباشید باشه؟ اوکی پس الان دیگه میرم خودمو بشورم
🐰 بای
ویورس جونگکوک
اول باید از حموم بیام بیرون میدونید ؟ و نگران اینید که میام لایو یا نه درسته ؟
ویورس جونگکوک
بیاید بخوابیم .. باید بخوابم ... بای ... فردا میبینمتون ... هه هه
فردا میبنمت ون ؟ بله من دیگه مطمئنم فردا ( امروز ) تو کنسرت شوگا حضور داره
- ۵.۱k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط