تو تنها کسی هستط که باعث پیشی لبخند رو لبم بیار بیب³>

تو تنها کسی هستط که باعث پیشی لبخند رو لبم بیار بیب³>
دیدگاه ها (۱۸)

گول احساسات🥲

چیزایی که از ونزدی یاد گرفتم :شما چی یاد گرفتید ؟

تَنها‌کَسی‌که‌وَقتی‌کَنارَمه‌اِحساسِ‌اَمنیَت‌میکُنَم‌تویی‌وَ...

اونا از ما متنفرن !!

سرت رو بیار بالا تو یه آرمی هستی 💜🤘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط