تَنها‌کَسی‌که‌وَقتی‌کَنارَمه‌اِحساسِ‌اَمنیَت‌میکُنَم‌

تَنها‌کَسی‌که‌وَقتی‌کَنارَمه‌اِحساسِ‌اَمنیَت‌میکُنَم‌
تویی‌وَ‌حَق‌نَداری‌هیچوَقت‌اَز‌پیشَم‌بِری🙂🖤🫂
دیدگاه ها (۰)

تو تنها کسی هستط که باعث پیشی لبخند رو لبم بیار بیب³>

گول احساسات🥲

اونا از ما متنفرن !!

محکوم خواهند شد :)

🔸گویا قالیباف در هیئت «ریحانه نبی» با صورتی پوشیده حضور یافت...

چرا احساس میکنم حق تر از این نیست

.....تنها کسی که تحمل قهر و ناراحتیشو ندارم تویی؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط