همین خوبه...

همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن...
دیدگاه ها (۰)

عزیز بومی...ابی

سوته دلان...ابی

ثیلام

میدونستم به خاطرم تو خودتو توی دردسر انداختی. ☺️🦋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط