خاتون...ابی

کدوم شاعر کدوم عاشق کدوم مرد...تو رو دید و به یاد من نیفتاد
دیدگاه ها (۰)

اشاره کن...ابی

همین خوبه...

شما عاشق کدوم رنگ هستید؟ خودم سیاه و ابی و بنفش

شما کدوم وایب رو می دید؟

یاد کدوم کتاب افتادی؟ تو کامنتا بگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط