نمیخواستم خوب باشم ولی..🗿🖤

نمیخواستم خوب باشم ولی..🗿🖤
دیدگاه ها (۰)

زندگی کن...💜🖤

چون بد اموزی دارع ی ذرع🤏🏻

تو چشات معجزه میکرد💔🦋

خیلی بدع ت یکیو دوص داشته باشی اون ترو دوص نداشته باشه 💔🦋

ساکتم نه اینکه خوب باشم فقط عادت کردم!-PaRii_KhAn𓍼ֶָ֢

از اولم نمیخواست منو؛)))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط