خیلی بدع ت یکیو دوص داشته باشی اون ترو دوص نداشته باشه 💔🦋

خیلی بدع ت یکیو دوص داشته باشی اون ترو دوص نداشته باشه 💔🦋
دیدگاه ها (۰)

تو چشات معجزه میکرد💔🦋

نمیخواستم خوب باشم ولی..🗿🖤

رپ کردن ک الکی نی 🗿🚬

همیشه حواستون ب حرفاتون باشه شاید واسه شما شوخی باشه ولی اون...

یادت باشه اون از ت خوشگل تر نبود فقط بهش میداد 🤣🤌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط