قطعا اگه وجود نداشتم زندگی اطرافیانم خیلی بهتر بود .

قطعا اگه وجود نداشتم زندگی اطرافیانم خیلی بهتر بود .
دیدگاه ها (۰)

‏یه بغل میخام هیچوقت تموم نشه، تا اخر دنیا مال خودم باشه؛

‏خوبم ( کندنِ پوست لبم )خوبم ( بیخوابی )خوبم (حس ناکافی‌بودن...

همینقدر+احمقم++همه+دارن+بم+میفهمونن+که+تو+لیاقت+دوست+داشته+ش...

_تولدت مبارک زندگیم_

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط