بعضی دردِ دلها، پشت صفحه گوشی
بعضی دردِ دلها، پشت صفحه گوشی
جا نمیشن…
باید یه استکان چای ریخت،
.
خسته ام، دردم،
پر از دلتنگیم بی تو...
به صرف استکانی چای
مهمان کن مرا گاهی!
#amd_msn11
جا نمیشن…
باید یه استکان چای ریخت،
.
خسته ام، دردم،
پر از دلتنگیم بی تو...
به صرف استکانی چای
مهمان کن مرا گاهی!
#amd_msn11
- ۴.۲k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط