تواین دنیای بی احساس عاشق شدن بدترین اشتباست

دیدگاه ها (۰)

خودش خواسته که جای من کناریه غریبه باشه

بگوهمیشه توقلبم میمونی توبده نشونم یکم مهربونیتو

این شعر حرفای دل شکسته خودمنه؛یعنی خود من.......تواین دنیای ...

فقط منم که احساس میکنم بدترین حسه ؟ 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط