خودش خواسته که جای من کناریه غریبه باشه

دیدگاه ها (۰)

بگوهمیشه توقلبم میمونی توبده نشونم یکم مهربونیتو

تواین دنیای بی احساس عاشق شدن بدترین اشتباست

رابطه ی درست...?رابطه ای که از خودش به خودش پناه ببری...نه ب...

عزیزان عوض کردم پروفم رو حواستون باشه غریبه نیستم😂🇮🇷💯

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط