🍃تنهایی آنقدر ها هم ساده نیست ،باید رنج و غم و عذاب را با
🍃تنهایی آنقدر ها هم ساده نیست ،باید رنج و غم و عذاب را باهم ببافی و روی قلبت بیندازی که مبادا نوری به آن تابیده شود ، آن وقت کم کم سیاهی احاطه ات میکند ، طوری که گمان میکنی هرکسی سمت تو می آید میخواهد به تو آسیبی بزند و آنقدر این رنج و غم و عذاب را میبافی و بزرگترش میکنی که میبینی پیله ای بافته ای و خودت تنها در آن محبوسی پیله ای که هیچوقت به پروانه تبدیل نخواهد شد و کم کم از یادها خواهی رفت ، کم کم از دیگران سراغی میگیری بعضیها تورا به یاد نمیآورند بعضی دیگر به سختی چند جمله ای در باره ات میگویند و اگر خیلی خوش شانس باشی برخی دیگر در مورد خوبیهایت میگویند بی آن که بدانند تو همانجایی نزدیکترین نقطه در کنارشان...
تنهایی چیز عجیبی است هم آرامش دارد هم ناآرامی هم ترسناک و هم دلنشین، بنظر میرسد دنیای خاصی داری که دیگران تورا درک نمیکنند و حتی گاهی خودت هم خودت را درک نمیکنی، تا میخواهی بیرون را نگاه کنی جاذبه ای مبهم تو را سمت همان تاریکی میکشد و گمان میکنی همه چی چقدر خوب است همان چیزی است که دوست دارم بدون اضافیها و این آغاز تباهی هایی است که به وجود میآید تباهی بی کسی تباهی زندگی را زندگی نکردن و هزار تباهی دیگر
شاید ما محکومیم که گاهی تنها باشیم تنها بخندیم تنها برقصیم تنها اشک بریزیم و کسی نباشد به ذوق لبخندمان لبخند بزند دستمان را بگیرد و برقصد و حتی اشکمان را پاک کند به هرحال انسان روی زمین به هزار گناه نکرده محکوم است و تنهایی اولین حکم کسی است که رنج و عذاب و غم را چشیده...🍃
💙پ.ن: هانیه نوشت...یه وقتایی ترجیح میدم تنها باشم تا این که با همه صحبت کنم....چون صحبت با بعضیا مثل راه رفتن روی ذغال س...گرمه ولی آتیش میزنه و میسوزونه ...1405/4/7 💙
📝 #هانیه #نوستالژی #شخصی
#ه_مثل_هانیه #نوستالژیک #خانواده
#آلفا #خاص #هنرمند
#کتابخانه_آلفا #شصتی_ها #هنرمندان
#قصر_عشق #هفتادیا #موسیقی
#نوشته #هشتادیا #طبیعت
#دلنوشته #آپارات #تنهایی
#ب #هنر #ویژه
#تو_و_دیگر_هیچ #ویسگون #پست
تنهایی چیز عجیبی است هم آرامش دارد هم ناآرامی هم ترسناک و هم دلنشین، بنظر میرسد دنیای خاصی داری که دیگران تورا درک نمیکنند و حتی گاهی خودت هم خودت را درک نمیکنی، تا میخواهی بیرون را نگاه کنی جاذبه ای مبهم تو را سمت همان تاریکی میکشد و گمان میکنی همه چی چقدر خوب است همان چیزی است که دوست دارم بدون اضافیها و این آغاز تباهی هایی است که به وجود میآید تباهی بی کسی تباهی زندگی را زندگی نکردن و هزار تباهی دیگر
شاید ما محکومیم که گاهی تنها باشیم تنها بخندیم تنها برقصیم تنها اشک بریزیم و کسی نباشد به ذوق لبخندمان لبخند بزند دستمان را بگیرد و برقصد و حتی اشکمان را پاک کند به هرحال انسان روی زمین به هزار گناه نکرده محکوم است و تنهایی اولین حکم کسی است که رنج و عذاب و غم را چشیده...🍃
💙پ.ن: هانیه نوشت...یه وقتایی ترجیح میدم تنها باشم تا این که با همه صحبت کنم....چون صحبت با بعضیا مثل راه رفتن روی ذغال س...گرمه ولی آتیش میزنه و میسوزونه ...1405/4/7 💙
📝 #هانیه #نوستالژی #شخصی
#ه_مثل_هانیه #نوستالژیک #خانواده
#آلفا #خاص #هنرمند
#کتابخانه_آلفا #شصتی_ها #هنرمندان
#قصر_عشق #هفتادیا #موسیقی
#نوشته #هشتادیا #طبیعت
#دلنوشته #آپارات #تنهایی
#ب #هنر #ویژه
#تو_و_دیگر_هیچ #ویسگون #پست
- ۷۸۲
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط