😔من بمیرم یا بمانم هیچکس دل تنگ نیس😅

😔من بمیرم یا بمانم هیچکس دل تنگ نیس😅
دیدگاه ها (۰)

دیگه هیچیو هیچکس برا مهم نیس و حرفایی که پشتم الکی میزنن برا...

بمیرم برای دل مادراشون:)

بمیرم برای دل ایلای🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط