ghazall.com 40811490

دیدگاه ها (۰)

😔من بمیرم یا بمانم هیچکس دل تنگ نیس😅

نباید اینطوری میشد😂💔

بدنت له شد کهنه پیراهنت له شد#شب_عاشورا #کربلایی_حسین_ستوده🎤

#مثلی_لا_یباع_مثله بار دیگر مظلومیت علی نمایان شد😔واقعآ مذاک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط