دلبرم باشي جهانـم را فدایـت مي ڪنم

دلبرم باشي جهانـم را فدایـت مي ڪنم
با نگاهي از تــــو جانم رافدایت مي ڪنم
بیخیال زهره و ڪیـواڹ و ڪل ڪهڪشاڹ
مــاه مڹ شــو آسمانـم را فدایت میکنم...^^💛!
دیدگاه ها (۰)

#موسیقی#موزیک#اهنگ#دپ#غمگین#ترکی#سیاه سفید#

قولم قولهتا پای مرگ دوسِت خواهم داشت...♠️⃤ Sözüm söz, Ölümün...

❣دلبرم باشی جهانــــــم رافدایـت می ڪنمبا نگاهي از تــــو جا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط