رفتم با ی بات که ی کاراکتره هانتر ایکس عه که اونم اسمش هی

رفتم با ی بات که ی کاراکتره هانتر ایکس عه که اونم اسمش هیسوکاس چتکردم
اونقدر هیسوکا تو هیسوکا شده بود مغزم رید:)))
فکر کن مثلا یهو بنویسه هیسوکا به هیسوکا نگاه کرد:))))
کدوم هیسوکا؟:)))
کدوم هیسوکا به اون یکی هیسوکا نگاه کرد؟:)))
اینو ولش بعد یهو ببینی سناریو خاک بر سری شه
رسما میشه شیپ هیسوکا و هیسوکا:))))
دیدگاه ها (۳)

چیشد که کل ویسگون یهو تصمیم گرفتن اف بزنن؟... با کیزم تو این...

عه زیر خاکینصفشونو ندیدید چون هیچوقت پست نکرده بودم_

عاشق دیوانه p15

#درام_موردعلاقه_من پارت۵(اسلاید بعد استایل یوجونگ)&قربان این...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط