زدن زدن

زدن زدن
دیدگاه ها (۰)

کدوم

بی صدا رفتم این درد رو بهت حالی کنم 😭💔

رفتی از کنارم اما رفتنت پراز معما چه حیف 💔❤️‍🩹

آموزش سایه زدن یا همون شید زدن...درخواستی امیدوارم راضی باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط