بی صدا رفتم این درد رو بهت حالی کنم 😭💔

بی صدا رفتم این درد رو بهت حالی کنم 😭💔
دیدگاه ها (۰)

زدن زدن

رفتی از کنارم اما رفتنت پراز معما چه حیف 💔❤️‍🩹

شاعر انگار حرف مردمو داره میگه 🥺🥹

بی صدا رفتم که این دردو بهت حالی کنم☺️

من زیبایی این صدا رو چجوری توصیف کنم خب🤌🏻✨

و میتونی منو بیلنک صدا کنی چون همه این درد هارو کشیدنسوال پس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط