عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍

عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍
دیدگاه ها (۱)

امسال تنها دردی که نکشیدم درد زایمان بود.

حسودی خیلی بده فکر نکنین خفنه خیلی بده آدم هم خودش عذاب میکش...

هرچی میزارم گزارش میکنید خوب کرم دارید دوست نداری نگا نکن🗿🖕

چرا بروز میکنیم ویس هی بدتر میشه😐🗿

من روانی نیستم فقط TikTok میخواممن روانی نیستم فقط pinterest...

من اصلا روانی نیستم🎀

اصلا یه استاکر روانی نیستم🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط