چرا بروز میکنیم ویس هی بدتر میشه😐🗿

چرا بروز میکنیم ویس هی بدتر میشه😐🗿
دیدگاه ها (۴)

هرچی میزارم گزارش میکنید خوب کرم دارید دوست نداری نگا نکن🗿🖕

عزیزم من روانی نیستم فقط لحنم باحرفام یکی نیست همین😍

الان چرا باهم دعوا داریم اصلا وقتی میتونیم دوست باشیم چرا دش...

دقیقااا😂🤝

ویس هی باگ میخوره نمیشه ویدیو شو اپ لود کرد🫤

میشه بیشتر ویس بدی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط